Navigate / search

Kā lēti un ātri palielināt sava bloga apmeklējumu

Vakar sēdēju un domāju (man neraksturīga nodarbe) kā tas nākas ka visi blogeri raksta par SEO, Barcampiem, vienīgajiem pareiziem blogošanas veidiem, ku labi ir dziļi analītiski raksti utt. un kā tie piesaista apmeklētājus. Man personīgi liekas, ka viss nebūt nav tik sarežģīti un ir vieglāki ceļi. Tā nu nedaudz padomājis, biku padarījis ieguvu sekojošu rezultātu.

Kas ir visa tā pamatā, dziļi analītisks raksts par Latvijas izvešanu no ekonomiskās lejupslīdes, citu blogeru aplikšana, 153 hard porn bildes, zemdeķa piršanas sacensību videomateriāls vai tomēr 117 mīļas kaķēnu fotogrāfijas?

Nekā parasti divi sasisti trolejbusi un viens vilka noplēsts teliņš. Panākumu atslēga – izdevīgas situācijas izmantošana. Nākot no pusdienām, pamanīju divu trolejbusu avāriju, nofočēju to un ieliku savā blogā, lai radi apskatās. Tad man tika paziņots, ka tvnet ar ziņa esot, bet bez bildes, tad nu nolēmu celt sev asti un iemetu tur atsauci uz savu blogu. Sākotnējās ekspektācijas bija aptuveni 100 papildus apmeklējumi, tomēr dienas beigas parādīja, ka cilvēku ziņkārei nav ierobežojumu un biju kļūdījies kādas 12 reizes. Kāpēc tika pieminēts noplēsts teliņš, vienkārši kolēģis nolēma eksperimentu pavilkt garumā un iemest vēl rakstā par vilka sakosto bērnu, referenci par to kā izskatās noplēsts teļš. Ko varu secināt dzeltenā prese un sensācijas uzpūšana ir viens no reālākajiem īstermiņa popularitātes iegūšanas veidiem.

Taču lai patstāvīgais lasītājs neuztraucas, blogs formātu uz dzelteno presi nemainīs.

Comments

artissco
Reply

ehh, neciehsu tos kas piesaista apmekleetaajus ar porno bildeem un maziem kakjeeniem 😀 bet tev taisniiba ir, viss svaigais ir noveerteets un ja taa ir kaut viena bilde.

Māris
Reply

pēkšņu apmeklējumu ģenerēt ir visai viegli, bet lai tev tāds apmeklējums būtu pastāvīgi, ir cita lieta.

asmo
Reply

Māri es tev pilnībā piekrītu, tādēļ visur uzsveru īstermiņa utt. 🙂 A ilgtermiņā tur ir sūrs grūts darbs, protams.

Edgars
Reply

daudzi īstermiņi var kļūt par ilgtermiņu – tātad aritmētika ir vienkārša: ja ilgstoši vari nodrošināt blogu ar apmeklētājus saistošu materiālu, tad tik uz priekšu un tad dabūsi daudz lietotājus arī ikdienā 🙂

Māris
Reply

un vai labāk ir, ka atnāk un ierēc, vai arī, ka atnāk un tu liec padomāt lasītājam par lietām, un iespējams mainīt vai papildināt tā zināšanas 😉

asmo
Reply

Ir jau labāk, ka kāds papildina savas zināšanas, ceru, ka arī kāds no mana bloga lasītājiem, pie manis ir kādu zināšanas drupatu pasmēlies 🙂

Leave a comment

name*

email* (not published)

website